مسابقه کتابخوانی کرامات و معجزات ۱۴ معصوم (ع) برگزار می‌شود 

مسابقه کتابخوانی کرامات و معجزات ۱۴ معصوم (ع) برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰
صمدالله سعیدی گفت: از آنجایی که در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم به همین منظور قرار است مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب کرامات و معجزات ۱۴ معصوم (ع) را برگزار کنیم.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را یکی از اولویت های کانون فهمای صدیقه اطهر در سومین رویداد ملی فهما قلمداد کرد و گفت: یکی از برنامه های این کانون در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقات کتابخوانی است.


مدیر کانون فهمای صدیقه اطهر جیرفت افزود: از آنجایی که در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم به همین منظور قرار است مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب کرامات و معجزات ۱۴ معصوم (ع) را برگزار کنیم.


وی با اشاره به این مطلب که این مسابقه ویژه رده های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است، ابراز کرد: دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشجویان نیز می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

سعیدی بیان کرد: مسابقه کتابخوانی کرامات و معجزات ۱۴ معصوم (ع) به صورت حضوری برگزار می‌شود و تعداد ۱۱۴ جایزه ارزنده برای نفرات برگزیده این مسابقه در نظر گرفته شده است.


مدیر کانون فهمای صدیقه اطهر جیرفت اضافه کرد: جوایز این مسابقه با همکاری و مشارکت مسجد حضرت فاطمه زهرا (س)، کانون صدیقه اطهر و مرکز نیکوکاری صدیقه کبری (س) وابسته به این مسجد، تهیه شده اند.


وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می بایست برای تهیه کتاب کرامات و معجزات ۱۴ معصوم (ع) با شماره تلفن 09131484487 تماس بگیرند.


سعیدی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقه کرامات و معجزات ۱۴ معصوم (ع)، تشویق و ترغیب مردم به مطالعه، آشنایی با ابعاد زندگی ۱۴ معصوم (ع) و توانایی و قدرت الهی آنها است.


مدیر کانون فهمای صدیقه اطهر جیرفت ادامه داد: کتاب کرامات و معجزات ۱۴ معصوم (ع) از تالیفات بنده است که به تازگی چاپ شده است و تاکنون ۴۰ کتاب در حوزه دین و مذهب برای رده های سنی مختلف تالیف کرده ام که در قفسه کتابخانه کانون صدیقه اطهر موجود است.


وی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کتابخوانی کانون در سومین رویداد ملی فهما، اجرای طرح ملی شنبه های کتاب ذیل رواق کتاب است که در همین راستا هر هفته یک کتاب مفید و ارزشمند از کتاب های موجود کتابخانه به نمازگزاران معرفی می شود.

پایان پیام/ 586